Менеджер по роботі з Клієнтами, помічник бухгалтера з первинної документації, обліковець, приймач замовлень, сервіс-менеджер, оператор ПК. Одеса. Резюме.

Прийом та оформлення замовлень (заявок) відповідно до встановленої системи документообігу, передача заявки (замовлення) відповідному виконавцю у мінімальні строки.

Оформлення обліково-звітної документації, ведення управлінського обліку у програмах.

Підготовка договорів та первинних документів.

Оформлення товарно-транспортних накладних (ТТН) згідно з прийнятими заявками.

Контроль поставок товарів від початку угоди до надходження на об'єкт.

м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)
Рубрики
Бізнес, фінанси Продукти Транспортні перевезення
Менеджер по роботі з Клієнтами, помічник бухгалтера з первинної документації, обліковець, приймач замовлень, сервіс-менеджер, оператор ПК. Одеса. Резюме.
Показати номер
Дії
В обранеВидалити з обраного

Схожі оголошення

Ведення бухгалтерії ФОП, ПП, СПД: Надаємо бухгалтерські послуги з ведення та здавання звітів для при...
15:26, 12 травня
Комплексне лікування діабету в санаторії «Хмільник» Цукровий діабет ? може призводити до серйозни...
11:35, 9 травня
Помощник, ассистент уполномоченного лица, ответственного за функционирование системы обеспечения кач...
16:10, 6 травня
Модуль обміну OpenCart і BAS / 1С ️ Продаєте через OpenCart? Підключіть BAS / 1С — і забудьте про р...
10:42, 5 травня
Зерносклад під ключ обійшовся 1188000 грн. (2200 грн/м²) На наші зерносклади арочного типу діє га...
12:52, 6 травня
Суха молочна сироватка - продукт, отриманий в результаті висушування сирної, підсирної або казеїново...
21:04, Вчора
Хочете додати 048.ua на головний екран і бути в курсі новин?