• Головна
  • Megapolis+ підтримує інформаційну кампанію «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе»
Новини компаній
11:00, 20 червня

Megapolis+ підтримує інформаційну кампанію «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе»

Новини компаній
Megapolis+ підтримує інформаційну кампанію «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе», фото-1

Рекламний холдинг Megapolis+ долучився до важливої інформаційної кампанії «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе», метою якої є популяризація автентичної української назви розмінної монети — «шаг» замість запозиченого слова «копійка».

У Megapolis+ переконані, що повернення до історично обґрунтованої назви є важливим кроком у зміцненні національної ідентичності. Слово «шаг» має глибоке коріння в українській історії, що сягає XVII століття, і його відновлення в щоденному вжитку сприятиме відродженню культурної спадщини.

Холдинг став медійним партнером комунікаційного етапу кампанії, щоб допомогти суспільству дізнатися більше про майбутнє впровадження слова «шаг» як офіційної назви розмінної монети. Megapolis+ прагне зробити цей перехід зрозумілим і наочним для кожного українця, використовуючи свої медійні можливості для поширення інформації у доступному та цікавому форматі.

Рекламний холдинг Megapolis+, який надає послуги зовнішньої реклами у Києві та Україні, розмістив інформаційні матеріали про «шаг» на цифрових екранах у київському метрополітені. Повідомлення транслюються у форматі інтерактивної вікторини «Пізнавай українське» у вагонах, на підвісних моніторах та відеостійках на платформах. Реклама на транспорті дозволяє пасажирам у легкій та цікавій формі дізнатися більше про історію та значення слова «шаг», сприймаючи інформацію не як суху довідку, а як запрошення до пізнання власної культури.

Рубрика «Пізнавай українське» вже стала знайомою пасажирам київського метро завдяки попереднім ініціативам Megapolis+ у партнерстві з Zagoriy Foundation. Цей проєкт спрямований на популяризацію елементів української ідентичності, таких як мова, традиції та символи, інтегруючи їх у повсякденний міський простір.

Комунікаційну кампанію «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе» розробила агенція Postmen. Інформаційні матеріали також поширюються на залізниці у вигляді реклами у поїздах Інтерсіті та онлайн.

Долучитися до ініціативи та дізнатися більше про історію «шагу» можна на сайті coin.in.ua.

Megapolis+ — рекламний холдинг, що спеціалізується на Out Of Home рекламі та нестандартних рішеннях у міському середовищі. Ми поєднуємо креативний підхід із медіаплануванням, власним виробництвом рекламних конструкцій і широкою мережею рекламних носіїв по всій Україні — забезпечуємо повний цикл реалізації кампаній: від ідеї до розміщення. Серед послуг компанії — медіабаїнг, брендування авто, брендування поїздів Intercity, зовнішня реклама у Києві та по всій Україні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...