• Головна
  • «Вашу картку заблоковано»: поліцейські Одещини розповіли, як не стати жертвою шахраїв
14:30, 10 лютого 2023 р.
Надійне джерело

«Вашу картку заблоковано»: поліцейські Одещини розповіли, як не стати жертвою шахраїв

«Вашу картку заблоковано»: поліцейські Одещини розповіли, як не стати жертвою шахраїв

Поліцейські Одещини розповіли, як не стати жертвою шахраїв, що прикидаються співробітниками банків.

Про це повідомляє кореспондент 048.ua 

Правоохоронці зазначають, що для отримання персональних даних банківських карток громадян, зловмисники часто вдаються до схеми, яку можна назвати «дзвінок з фінансової установи». Вони представляються працівниками або службою безпеки, приміром, банку і заявляють адресату про ті чи інші проблеми з його рахунком, грошима, вкладеннями тощо. Правопорушники починають ставити навідні запитання загального характеру, кажуть, що є певна проблема з вашим рахунком, загроза його безпеці абощо і під цим приводом одразу запитують номер банківської картки, інші її індивідуальні ознаки й номер телефону, до якого вона прив’язана. Отримані дані шахраї проводять через функцію зняття грошей з картки без самої картки. На мобільний телефон потерпілого, як правило, відразу приходить код, який також запитують, після чого знімають гроші, які є на картці.

Кваліфіковані шахраї навіть можуть володіти певною частиною персональних даних потерпілого, чим викликають більше довіри до себе. Інформацію про адресата аферисти збирають з відкритих джерел, їм може бути відоме прізвище, ім’я, по батькові тощо. Але все одно вони не можуть володіти тією інформацією, якою володіє банківська чи інша фінансова та кредитна установи, і намагаються випитати її.

Щоб протидіяти такому виду шахрайства треба поставити уточнюючі запитання щодо своїх персональних даних та банківських рахунків, які відомі лише обмеженому колу осіб, оскільки є банківською таємницею: коли був відкритий банківський рахунок, скільки на ньому грошей, які його індивідуальні ознаки тощо. Далі варто припинити дзвінок і зателефонувати на «гарячу лінію» банківської чи іншої фінансової установи та уточнити інформацію щодо свого рахунку або перевірити її через мобільний застосунок.

В жодному разі не слід з першого дзвінка, з першої розмови надавати свої персональні дані та дані своєї картки співрозмовнику.

У випадку, якщо шахраї все ж досягли свого, треба негайно повідомити поліції, подзвонивши на спецлінію «102».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Одеса #новини_048
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...