• Головна
  • «Збереження команди та оптимізація витрат», - інвестор sportbank та акціонер Parimatch Никита Ізмайлов про розвиток бізнесу час війни
Новини компаній
16:54, 1 листопада 2022 р.

«Збереження команди та оптимізація витрат», - інвестор sportbank та акціонер Parimatch Никита Ізмайлов про розвиток бізнесу час війни

Новини компаній

Після повномасштабного російського вторгнення головним завданням для необанкуsportbank було зберегти співробітників, скоротити витрати та втримати клієнтів. Про це у своєму блозі на сайті Mediumрозповів інвестор sportbank, акціонер Parimatch Никита Ізмайлов.

«Головним у нашому новому курсі ставка на збереження команди і збереження клієнтської бази. Ми розуміли, що правильність наших рішень – це значний внесок у фінансову стабільність і обороноздатність країни. Бо навіть для 40-мільйонної країни ситуація, в який би «ліг» або ж навіть  «захитався» банк із 400 тисячами клієнтів, стало б дуже неприємним прецедентом, що міг би спровокувати паніку та ефект доміно. Тож ми доклали максимум зусиль, щоб зберегти стабільність роботи всіх наших сервісів», - пише Никита Ізмайлов.

За його словами, перше, що вони зробили – оптимізували роботу. Оскільки звична праця в офісі стала неможливою, команду – понад 400 співробітників – перевели на віддалений режим. Як стверджує акціонер Паріматч, майбутнє показало, що це була вдала стратегія.

«Ми зрозуміли, що вчинили правильно. По-перше, не втратили жодного члена команди з керівного, адміністративного складу, IT-команди, в тому числі, серед тих, хто виїхав з Києва до інших регіонів України та за кордон. «Мізки» банку було збережено. Не менш важливий результат рішення – ми оптимізували витрати і зберегли необхідні кошти. В цьому ж, віддаленому режимі ми працюємо зараз», - зазначив інвестор sportbank.

За словами Никити Ізмайлова, другий принцип, якого вони дотримувалися з першого дня повномасштабної війни – збереження максимально можливої лояльності до клієнта. 

«Я завжди виходив з того, що українці – дисципліновані, обов’язкові і порядні люди. Власне, війна це ще раз добре продемонструвала. Тож нашим підходом було збереження довіри до клієнта у нових, екстрених умовах. Довіра та допомога, так би я це більш повно сформулював», - підкреслив акціонер Parimatch.

Никита Ізмайлов перерахував, що саме було зроблено для збереження клієнтської бази. По-перше, з перших днів війни було введено кредитні канікули для клієнтів-власників кредитних карток та користувачів послуги «Розстрочка». Кредитні ліміти не відключали, розуміючи, що для багатьох людей ці кошти можуть бути єдиним способом виживання. Лише неістотно скоротили їх на певний час, а щойно стало можливим – відновили у повному обсязі. Крім того, продовжили кредитні канікули для українських захисників. 

За словами інвестора sportbank, їхні кроки виправдали себе: вдалося не лише втримати бізнес, але й покращити показники.

«Ставка на збереження команди, гнучкість в організації роботи (перехід на дистанційну форму) при одночасній автоматизації і автономізації функціонування банківської інфраструктури, швидкість реагування на зміни і здатність задовольнити нові потреби клієнтів, нарешті – довіра та лояльність до клієнта за замовчанням – допомогло нам не лише вистояти, але й наростити клієнтську базу sportbank до 500 тисяч користувачів під час війни», - заявив Никита Ізмайлов.

Акціонер Паріматч нагадав, що у жовтні 2022 року sportbank виповнилося 3 роки, і їм є чим похвалитися. Так, кредитний портфель банку налічує мільярд гривен, на 100 тисячах ощадних рахунках та 15 тисячах депозитів зберігається по 100 мільйонів гривень. Ще 100 тисяч цілей в ощадному рахунку «Рюкзак». А загалом за цей час за допомогою карти sportbank було здійснено 10 мільйонів карткових переказів.

Крім того, за словами Никити Ізмайлова, sportbankповертається до філософії, на якій він створювався з самого початку – акцент на спорт. 

«Разом із мережею спортивних клубів SportLifeрозпочали кредитний проект підтримки відвідувачів клубів, який дозволяє розділити плату за абонемент на 6 платежів під ставку 0,001% річних. А крім того – повернули потужний кешбекна спортивні товари і послуги. І разом з тим stportbank запустив кешбек на сплату комунальних послуг, яка, на відміну від традиційних банків, здійснюється в нас без комісії. Сьогодні час, коли всі українці економлять. І sportbank їм найкраще в цьому допомагає», - зазначив акціонер ParimatchНикита Ізмайлов. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...