Вирішується доля теплоходів "Молдавія" та "Україна": на Дунаї планують відновити роботу пасажирських лайнерів
На Дунаї планують відновити роботу пасажирських лайнерів. Задля повноцінного відновлення роботи пасажирських лайнерів керівництво Українського Дунайського пароплавства вже проводить роботу, направлену на залучення іноземних клієнтів і партнерів.
Про про це повідомив тимчасово виконуючий обов'язки генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
"Красені пасажирські теплоходи УДП завжди були гордістю нашого пароплавства. Побудовані у 70-ті роки минулого сторіччя на австрійській судноверфі у Корнойбурзі, на той час це були комфортні та сучасні судна.
Але минуло 50 років. Змінилися стандарти та вимоги. Світ змінився.
На жаль, зараз використання теплоходів "Молдавія" та "Україна" для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності.
Причин декілька. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління", - написав у Facebook Москаленко.
Також він розповів, що нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив наймання українських пасажирських суден.
"Відбулись зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.
Тож, тепер чекаємо від керівництва пасажирського напрямку конкретних пропозицій. Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти. Обрати найкращий.
Вирішимо долю "Молдавiї" і "Украïни" - прийде черга більш старих теплоходів "Волга" та "Днiпро"
Я знаю, дуже багато дунайців вболівають за наші теплоходи, хочуть, щоб вони знову працювали", - додав т. в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.
Він також запевнив, що керівництво УДП дуже зацікавлене у відродженні пасажирського напрямку, оскільки це і робочі місця, і навіть престиж підприємства. Але пасажирський флот повинен знову навчитися заробляти, це завдання для менеджерів підприємства, які мають показати свою ефективну роботу.