• Головна
  • Щоденні покупки в мережі «Обжора»: а як Вам оновлення супермаркетів з одеською душею?
Новини компаній
11:00, 31 березня 2021 р.

Щоденні покупки в мережі «Обжора»: а як Вам оновлення супермаркетів з одеською душею?

Новини компаній
Щоденні покупки в мережі «Обжора»: а як Вам оновлення супермаркетів з одеською душею? , фото-1

 За 26 років обслуговування одеситів мережа «Обжора» чи не краще за інші супермаркети знає і розуміє потреби покупців у Одесі, й змінювалася для них весь цей час. І останній рік не став виключенням, й крім обов'язкових для всіх магазинів карантинних норм, було запроваджено чимало планових змін. 

 Сьогодні супермаркети «Обжора» зустрічають одеситів покращеним сервісом, удосконаленими стандартами якості та новою програмою лояльності, завдяки якій можна отримувати вигоду у кожній покупці. Тож знайомимося ближче з останніми оновленнями мережі «Обжора». 

Посилили контроль якості та безпеку

 В першу чергу, слід відзначити вдосконалення автоматизації замовлення товарів для полиць супермаркетів. Кожен магазин мережі «Обжора» забезпечує наявність товару на полицях, адже замовлення формується таким чином, щоб врахувати активність попиту на кожен із товарів, акції та графік поставок зі складу. Автоматизація цього процесу дозволила формувати невеликі партії продуктів, але майже кожного дня. Це доповнюється системою контролю якості, адже гарантує свіжість продуктів. Й Ви завжди можете придбати у магазинах всі необхідні товари та свої улюблені продукти і не хвилюватися, що раптом через підвищений попит акційного товару для Вас не залишиться.

 Якщо спитати будь-якого співробітника з команди мережі «Обжора» що головне у мережі, отримаєте однакову відповідь: високий рівень сервісу, широкий асортимент, якість продуктів та безпека покупців. Ми намагалися дізнатися що з цього головне, але зрозуміли, що для супермаркетів дійсно важливий кожен з цих аспектів роботи: і щоб приємно було спілкуватися із співробітником, і продукти мають були різні й якісні, а безпека ж теж важлива. Однак як досягти виконання всіх 4 правил? Команда мережі «Обжора» вважає головним секретом систематичний щоденний внутрішній контроль, аудити, і автоматизацію процесів, що вкрай важливо у цілодобових магазинах, коли є декілька змін, постійні поставки товарів. Наприклад, щоб забезпечити якість продукції та гарантувати харчову безпеку в магазинах, персонал щодня контролює свіжість продуктів та стан товарів, перевіряється викладка продукції на всіх полицях. 

 Це систематизована робота всіх співробітників, де кожен виконує свою частину завдання, а перевіряє їх внутрішня служба контролю якості і аудиту. Щоб системна робота була чіткою, в мережі працює трирівнева система контролю: діють європейські стандарти НАССР, щоденні внутрішні інспекції та програма «Таємний покупець». 

 Безпека гарантується не тільки щодо продуктів, а й загальних норм для загальних приміщень. Оскільки в супермаркети приходять щодня тисячі одеситів, під часу карантину в мережі посилили обробку всіх торгових поверхонь та обладнання, візків і кошиків для покупців. В залах з’явилися дезінфектори та розмітка для дистанції між покупцями. Щодня вся команда мережі проходить температурный контроль, а обслуговує виключно в масках і рукавичках, що гарантує безпеку для кожного покупця. 

Підвищили професійність сервісу

 Команда мережі «Обжора» поділилася, що постійно навчається й кожен працівник підвищує свій професіоналізм. Наприклад, технологи виробництва на майстер-класах за рік опанували нові техніки роботи з новою сировиною та обладнанням. Це дозволило значно розширити асортимент продукції та здивувати новинками покупців кулінарії. Кожен працівник виробництва проходить атестацію як на знання санітарних норм для харчової галузі, так і обізнаності технологій.  Товарознавці та адмінперсонал підвищували ж кваліфікацію за спеціальними програмами, щоб гнучко та швидко адаптуватися до змін. Це дозволило, в свою чергу, швидко ввести карантинні правила, для гарантії безпеки покупців в кожному з 22 супермаркетів мережі, адже діють єдині стандарти для всіх магазинів. 

 Cпеціальні тренінги постійно проводять і серед працівників, що працюють безпосередньо з покупцем у торговому залі та на касі. Щоб відслідковувати якість обслуговування діє програма «Таємний покупець», яка допомагає не тільки контролювати сервіс, а й гарантувати високий рівень обслуговування у кожному магазині. Допомагають створювати атмосферу затишку і підтримувати колоритність мережі, й розроблені і впроваджені у всіх магазинах одеські гуморески і фірмові прислів'я, що доповнюють правила спілкування з покупцями. Команда активно долучилася до розробки правил спілкування. Саме тому, звертаючись до співробітника у залі, Ви можете відчути доброзичливість, привітність і одеський колорит. 

А щоб кожен Ваш візит до магазинів «Обжора» був приємним і вітався посмішками персоналу, команда підтримує атмосферний настрій яскраво організованими тематичними днями: «День здоров’я», «День знань», «День краси» і т.і. Ентузіазм та амбіції у колективі підігріваються мотиваційними програмами та конкурсами. До прикладу, касири та продавці змагаються у професійності в рамках конкурсу «Таки кращий». 

Більше ресторанних та смачних страв у кулінарії 

 Асортимент продукції в супермаркетах «Обжора» змінюється кожного сезону та, в першу чергу, враховує смаки та уподобання покупців. 

 Якісно розширити асортимент, як зазначають у мережі «Обжора», допомогли нові професіонали в команді. Кулінарію очолив один із кращих шеф-поварів ресторанного бізнесу одеського регіону – Василь Яким, відтак для покупців з’явилася можливість щодня купувати у супермаркеті ресторанні страви, які, до речі, користуються популярністю: крильця BBQ, буженина в соусі BBQ, реберця в медовому соусі, рапани в сирному соусі, салат з печеного буряка та фети, кус-кус з в'яленими томатами. Є і особливі позиції: страви на замовлення за авторськими рецептами та «страва вихідного дня» від шеф-кухаря, коли можна влаштувати собі свято смаку просто зайшовши у ближчий супермаркет мережі «Обжора». 

 Цього року ексклюзивно для мережі ще один відомий в Одесі шеф-кухар Євген Костромицький розробив авторське меню з 10 страв, які прийшлися покупцям не тільки за смаком, а й всі оцінили зручний формат to go, коли ресторан можна влаштувати у будь-якому місці, просто зайшовши у супермаркет за стравою — і біля моря, і в парку, й навіть в офісі. В цілому, формат to go, розвивається дуже стрімко, користується у одеситів великою популярністю: це зручно, швидко та смачно. Щоб задовольнити смаки кожного покупця, асортимент розширили салатами із серії «I Love Fresh»: салат Фреш з качиної грудки, салат Цезар від шефа, Салат Фреш з курячої грудки; а також стріт-фудами — рисова локшина з кальмарами, тайський рис з креветками. З'явилися у мережі «Обжора» і вже популярні по всьому світу пудинги, трайфли та інші десерти в індивідуальних склянках, які зручно взяти із собою навіть в офіс. 

 Тож якщо під час карантину готувати Ви не полюбили, супермаркети можуть запропонувати хорошу альтернативу, до того ж якість страв високого, ресторанного рівня — все готується на власному виробництві мережі (у кулінарному, кондитерському цехах), а отже якість продуктів та страв гарантує в цілому мережа супермаркетів «Обжора».

Вигода стала більшою — акції та бонуси

 В супермаркетах «Обжора» завжди діють різні спеціальні  пропозицій і акцій, які допомагають заощадити – придбати якісні товари з максимальною вигодою. Наприклад, шукайте щотижневі цінові акції на свіже м’ясо. Всі спеціальні пропозиції формуються таким чином, щоб низька ціна була справді найнижчою на ринку. Команда мережі «Обжора» поділилася деякими секретами, як не пропустити вигоду. По-перше про спеціальні пропозиції покупців повідомляють відразу декількома способами: це власна газета мережі, що оновлюється 2 тижні й яка завжди чекає на касі, а по-друге звертайте увагу на цінники «Ого-го знижки», «Треба брати» і «Зараз дешевше». За останній рік кількість акційних пропозицій які щодня можна знайти в магазині значно збільшилася: це понад 300 позицій, й практично в кожному відділі покупець може знайти товар зі спеціальною ціною. 

 Ще один спосіб бути в курсі всіх акцій — мобільні додатки Go to shop, Love sales, й зовсім новий додаток «Обжора», власної програми лояльності мережі «Обжора». Просто завантажуєте на телефон, й зручно, що і картка бонусів завжди з собою, й можна побачити скільки на рахунку вже накопичено. «Таки ваш бонус» працює максимально просто: кожна 1 гривня в чеку дорівнює 2 бонусам на Вашій картці, й бонусами можна оплачувати наступні покупки. Після оформлення картки покупцю відразу зараховують 300 вітальних бонусів. А ще в програмі лояльності додатково діє система «Бонус+», що дозволяє примножувати бонуси. Такі особливі пропозиції оновлюються щотижня, переглянути їх можна як у мобільному додатку, так і чат-ботах Telegram і Viber. А в самих супермаркетах такі товари будуть відмічені цінниками та табличками. Таким чином, вибирати супермаркети мережі «Обжора» як і для щоденних покупок, так і закупівлі на тиждень — однаково вигідно. 

 Мережа «Обжора» і цього року запланувала чимало приємних відкриттів для покупців. Команда щодня розвивається, підвищується якість сервісу та обслуговування, розробляються цікаві позиції меню кулінарії та від кондитерів, розширюється асортимент, а магазини оновлюються, однак головне залишається незмінним — колоритна одеська душа та доброзичлива гостинність, з якою кожного зустрінуть у будь-якому з 22 супермаркетів. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Високі оцінки користувачів за Стиль викладу
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення