Адміністратор стоматологічної клініки (медичного центру), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Резюме. Одеса.

На жаль, оголошення застаріло
Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючою Клієнтською базою та її систематизація.

Вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнта.

Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.

Запис на прийом, зустріч Пацієнтів у клініці.

Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.

Підготовка документів для Лікарів на поточний день.

Здійснення дзвінків Пацієнтам, нагадування про майбутні візити.

Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналів руху коштів.

Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.

Надання консультацій про послуги Клініки, акції.

Робота з оргтехнікою (факс, ксерокс, сканер тощо).

Робота з кур'єрськими службами, поштою.

Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.

Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.

Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі.

Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.

Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.

Облік та контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками.

Замовлення канцелярії, госп.товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.

Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.

Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.

Вивчення ринку пропозицій постачальників товарів та потреб покупців з метою оптимального вибору потенційних постачальників чи покупців.

Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.

Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.

Робота з митницею, складська та транспортна логістика.

Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.

Прийом/надсилання документів, реєстрація документації, документообіг між підрозділами Компанії.

Організація відряджень (бронювання квитків, готелів тощо).

Ведення звітних документів.

Касова дисципліна.

Ведення бази даних Пацієнтів.

м.т. 095 201 76 08 (Одеса)
Рубрики
Краса і здоров'я, косметика Здоров'я, ліки
Адміністратор стоматологічної клініки (медичного центру), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Резюме. Одеса.
Показати номер
Дії
В обранеВидалити з обраного

Схожі оголошення

У санаторії “Хмільник” надається комплексне лікування хребта та суглобів, що включає в себе різноман...
16:43, 11 червня
Мають зволожуючі та детоксикуючі властивості. Знімають зуд, прояви втоми та сухості очей та повік. М...
15:39, Вчора
"Жовті краплі" - комплексний препарат, який позитивно впливає на ферментативні системи, обмінні проц...
15:39, Вчора
Акція знижка 33% на навчання 1000 гр на курси! Навчання на курсах по всій території України! Дипл...
14:17, 16 червня
Медичний центр «НевроМед» надає весь спектр ЕЕГ-дослідження: Стандартна ЕЕГ («Рутинна»);...
15:18, 18 червня
Український розчин для контактних лінз HELTEC® (ХЕЛТЕК) – багатофункціональний розчин для лінз....
15:39, Вчора
Хочете додати 048.ua на головний екран і бути в курсі новин?