
Мережа супермаркетів “Обжора” запускає ініціативу з відновлення Одеського археологічного музею

Компанія розробила спеціальний мерч, кошти від продажу якого підуть на відновлення музею, пошкодженого внаслідок ракетної атаки на Одесу. Залежно від суми, отриманої від реалізації брендових речей, гроші підуть на встановлення нових вікон, ремонт фасаду чи навіть лагодження пошкодженого даху. Ініціатива стартувала в серпні й триватиме до досягнення мети.
Так мережа супермаркетів “Обжора” прагне наголосити на важливості збереження культурної пам’яті міста, залучити до соціального руху якомога більше людей і реально допомогти найстарішому в Україні музею археології.
Чому ініціатива потрібна
Через російські обстріли в Одесі та області постраждала велика кількість об’єктів культурної спадщини. Руйнувань фасадів, покрівлі, автентичних вікон, дверей та інтер’єру зазнало майже 65 споруд. Серед них Спасо-Преображенський собор, Будинок вчених, Філармонія, Одеський національний художній музей, Краєзнавчий та Літературний музеї.
Країна-агресор намагається стерти ідентичність, дух та пам’ять народу, знищуючи місця, які дорогі одеситам та несуть культурний код регіону.
“Як соціально відповідальний бізнес мережа супермаркетів “Обжора” впроваджує ініціативу, спрямовану на збереження історично-культурної спадщини міста. Ми маємо не тільки задовольняти нагальні потреби людей у продуктах і товарах першої необхідності, а й дбати про духовну складову, відроджуючи культурну пам’ять Одеси, яка довго залишалася в тіні. І наша допомога Археологічному музею саме про це”, — каже власник бренду.
Речі з колажем графіків-одеситів
“Обжора” випустила мерч, на якому зображений Археологічний музей та символи, з якими асоціюється місто.
Слоган “Відбудовую Одесу” передає позицію компанії та закликає свідомих громадян не стояти осторонь, коли йдеться про рідний край. Адже ми всі — частина міста, і не лише мешкаємо тут, а й формуємо його майбутнє: вчинками, підтримкою, увагою до культури, збереженням спадщини. Тож кожен, хто придбає брендовані речі, стає активним учасником соціально важливої ініціативи. І це не про героїчний пафос, а про щирий жест.
Візуалізували ідею мерчу графічні дизайнери — брати Василь та Іван Костенки, відомі співпрацею з Одеським кінофестивалем.
Для митців створення колажу набуло особливого значення, адже вони самі родом з Одеси: “Сьогодні місто потерпає від жорстоких атак, та для нас воно залишається символом сили, краси й життя. Тому ця робота про любов, пам'ять і віру в мирне майбутнє”.

Що пропонує мережа супермаркетів
“Багато людей хоче допомогти своєму місту, але не знає як. І “Обжора” надає просту можливість: купуючи мерч з одеським настроєм, кожен робить свій внесок у відновлення міста. Ця ініціатива не про компанію, а про людей, які разом творять зміни”, — зазначає виконавча директорка мережі.
І додає, що мерч вийшов гарний, яскравий, настроєвий, тому чашки, пляшки, шопери, футболки будуть до вподоби одеситам і гостям міста. “Це стане не просто покупкою, а особистим внеском кожного у майбутнє Одеси”, — переконана директорка.
Долучаймося до соціальної ініціативи “Обжори”, щоб бути причетними до відродження культурного обличчя Одеси.