Робота в Одесі для чоловіків: п'ять свіжих вакансій
Сайт 048.ua підготував добірку з 5 свіжих вакансій в Одесі для чоловіків із зарплатою від 18 000 до 60 000 грн.
Фахівець з закупівель
Зарплата: 18 000 грн
Вимоги до кандидата:
- Вища освіта, бажане технічна
- Досвід роботи в сфері закупівель від 1 року
- Вміння працювати з постачальниками
- Висока відповідальність, організованість та уважність до деталей
- Добрі комунікативні навички
- Вміння працювати в команді
Обов’язки:
- Проведення закупівельної діяльності від підбору постачальників до укладання договорів
- Контроль якості та строків поставок
- Аналіз ринку постачальників та умов закупівель
- Взаємодія з іншими підрозділами компанії
- Ведення документації
Компанія пропонує:
- Конкурентну заробітну плату
- Кар'єрний ріст у стабільній компанії
- Цікаві та різноманітні завдання
- Дружній колектив
Звертатися за номером: (048) 716-17-68
Зарплата: 22 000 – 40 000 грн
Умови:
- Графік: 3/3 або 2/2 (з 8:00 до 21:00),
- ЗП: ставка 900 грн/зміну + премії + чайові;
- Можливість розвитку в дружньому колективі.
Вимоги:
- Мінімум 1 рік досвіду роботи (готові розглянути без досвіду на посаду помічника);
- Вміння приготування кавових напоїв та бажання вчитися ще більше;
- Відкритість, комунікабельність та готовність працювати в команді.
Обов’язки:
- Приготування напоїв
- Формування сніданків
- Контроль якості та кількості продуктів
- Подача десертів
- Розрахунок клієнтів
Звертатися за номером: 0955464801
Зарплата: 25 000 – 60 000 грн
Обов’язки:
- прийом, обробка, запуск та ведення замовлень, оформлення необхідних документів, пов’язаних із продукцією, що виготовляється для клієнтів.
- розрахунки вартості меблів.
- оформлення комерційних пропозицій.
- підготовка дизайн-проекту.
- робота в 1С, відкриття замовлень, внесення коректної та актуальної інформації до програми для запуску замовлень у виробництво, погодження із замовником матеріалів, фурнітури.
- обробка та супровід поточних замовлень, ведення обліку розрахунків.
- контроль термінів.
Вимоги:
- досвід роботи від 2 років (меблі).
- вища спеціальна освіта в галузі дизайну, інженерії, архітектури.
- навички роботи в Arhicad або таких програмах як: Autocad, SketchUP, Solid.
- Microsoft Excel, Word, електронна пошта, 1С.
Особисті компетенції: Комунікабельність, доброзичливість, високий рівень розподілу уваги, ініціативність, вміння виявляти потреби клієнта, високий рівень відповідальності, стресостійкість.
Звертатися за номером: 050 333 83 83
Зарплата: 20 000 грн
Основні обов’язки:
- Підготовка текстильного матеріалу перед пошиттям (поріз на стрічки потрібної довжини);
- Пакування готового виробу після пошиву: пакування у плівку, нанесення стікера згідно замовлення;
- Збереження чистоти та порядку у робочому місці.
Вимоги до кандидата:
- Досвід роботи з пакуванням готових виробів;
- Уважність до деталей та здатність працювати з великою увагою до якості;
- Вміння працювати в команді та дотримуватися встановлених термінів.
Умови роботи:
- Понеділок-п'ятниця з 9−00 до 18−00
- Офіційне працевлаштування.
Звертатися за номером: +38050−886−81−37
Зарплата: 30 000 грн
Вимоги:
- Досвід у маркетингу
- Досвід у просуванні та розвитку бренду
- Досвід у сфері пропозиції та продажу послуг
Обов'язки:
- Середньострокове та короткострокове планування маркетингової політики мережі клінік;
- Розробка та реалізація бюджету на маркетинг;
- Розробка, організація та проведення маркетингових заходів та оцінка їх ефективності;
- Пошук та впровадження нових послуг клініки;
- Управління каналами залучення трафіку, їх контроль та оптимізація (GAds, SEO, email, SMM);
- Складання плану продажу та контроль його реалізації;
- Здійснення систематичного зрізу ціни послуги клініки і за необхідності перегляд цін;
- Контроль за досягненнями фінансових показників роботи клініки;
Умови роботи:
- офіційне оформлення
- лояльна кадрова політика
- підтримка з боку керівництва
- гарантована ставка та мотиваційна програма
Звертатися за номером: 067 967 53 77