Робота в Одесі: вакансії із зарплатнею від 18 до 45 тисяч гривень
Фото: Work.ua
Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.
Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: офіс-менеджер; менеджер з продажу; касир; територіальний менеджер; менеджер-логіст.
Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".
Офіс-менеджер
Зарплата: від 18 000 до 20 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи в аналогічній посаді від 1 року;
- висока організованість та відповідальність;
- вміння працювати в команді та впроваджувати ефективні процеси;
- знання української мови.
Пропонують:
- конкурентну заробітну плату;
- можливості для професійного розвитку та кар'єрного зростання;
- дружню та професійну команду.
Менеджер з продажу
Зарплата: 20 000 гривень
Вимоги:
- буде перевагою досвід роботи в продажах;
- розвиток наявної клієнтської бази;
- уміння й бажання навчатися;
- регулярне спілкування з потенційними та існуючими клієнтами;
- надання консультацій за матеріалами новим та існуючим клієнтам;
- впевнений користувач ПК, MS Word, MS Excel, 1С;
- високі комунікативні навички, охайна зовнішність, цілеспрямованість й спрямованість на результат.
Пропонують:
- графік роботи: з 8:00 до 16:00;
- гідна заробітна плата;
- офіційне оформлення;
- доброзичливий та уважний колектив;
- безкоштовне навчання.
Касир
Зарплата: від 20 000 до 25 000 гривень
Умови:
- гарантована виплата зарплати, а також мотивації;
- графік роботи: 1/2;
- швидке стажування.
Вимоги:
- стресостійкість.
Обов’язки:
- консультування та допомога;
- прийом та видача коштів;
- дотримання касової дисципліни.
Територіальний менеджер
Зарплата: від 20 000 до 45 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи в активних продажах, супервайзером або торговим представником;
- особисті якості: активна життєва позиція, орієнтація на результат, комунікабельність, самоорганізованість;
- наявність авто.
Обов’язки:
- пошук дилерів у регіоні;
- ведення комерційних перемовин;
- робота з активною дилерською базою;
- прорахунок замовлень у програмі;
- ведення звітності.
Пропонують:
- графік роботи: понеділок-п'ятниця з 8:00 до 18:00;
- конкурентну заробітну плату;
- корпоративне страхування;
- компенсацію витрат на паливо та амортизацію авто;
- молодий та амбітний колектив.
Менеджер-логіст
Зарплата: від 25 000 до 40 000 гривень
Обов’язки:
- планування та організація логістичних процесів з метою ефективного переміщення вантажів;
- вибір оптимальних маршрутів, залежно від вимог клієнтів та наявності ресурсів;
- організація та контроль вантажних перевезень, включаючи вибір транспорту та узгодження графіків;
- складання замовлень та своєчасне розміщення їх у відповідних джерелах;
- взаємодія з постачальниками послуг з перевезень;
- створення бази перевізників та інших виконавців логістичного процесу;
- розробка та впровадження політики оптимізації логістичних процесів з метою покращення ефективності та зниження витрат.
Вимоги:
- грамотне володіння болгарською та українською мовами;
- хороші комунікативні навички;
- грамотне та приємне мовлення;
- хороші навички усного та письмового спілкування;
- комунікабельність, наполегливість, високий рівень відповідальності за результат роботи, ініціативність, активна життєва позиція;
- націленість на фінансовий результат;
- ввічливість та тактовність у будь-яких ситуаціях;
- вміння швидко приймати рішення;
- пунктуальність та дисциплінованість;
- готовність вчитися та розвиватися.
Пропонують:
- гідну та своєчасну оплату праці;
- роботу у дружньому колективі;
- можливість професійного і кар'єрного зростання;
- робота тільки в офісі компанії з графіком роботи 5/2 з 8:30 до 18:00.