Робота в Одесі із зарплатнею від 20 до 50 тисяч гривень: добірка вакансій
Сайт 048.ua підготував чергову добірку пропозицій по роботі в Одесі, які можуть зацікавити наших читачів.
Серед переглянутих вакансій на відповідних ресурсах ми виділили наступні: вантажник-комплектувальник; водій таксі; менеджер з продажу; заступник головного бухгалтера; територіальний менеджер.
Зазначимо, що дана добірка не є рекламою або топом, а всі вакансії абсолютно випадковим чином були знайдені на сайті Work.ua, посилання на який пошуковик Google видає серед перших за запитом "робота в Одесі".
Вантажник-комплектувальник
Зарплата: від 20 000 до 22 000 гривень
Вимоги:
- хороша фізична форма та відсутність протипоказань по здоров’ю;
- відсутність шкідливих звичок;
- порядність;
- старанність.
Обов’язки:
- завантаження та розвантаження;
- комплектація замовлень;
- виконання внутрішньоскладського переміщення вантажів (сортування, укладання, перенесення тощо).
Умови роботи:
- графік: понеділок-п’ятниця з 8:30 до 17:00, субота з 9:00 до 13:00;
- зарплата два рази на місяць;
- офіційне оформлення;
- повний соціальний пакет.
Водій таксі
Зарплата: від 20 000 до 30 000 гривень
Пропонують:
- роботу на авто компанії;
- гнучкий графік;
- можливість забирати до 65% від каси;
- можливість оренди авто, від 700 грн/день;
- співпрацю зі стабільною та надійною компанією;
- підключення водіїв на власних авто до сервісу Bolt.
Обов’язки:
- виконання замовлень в додатках Bolt Driver та Uklon Driver;
- забезпечення чистоти та охайності автомобіля.
Вимоги:
- наявність діючого водійського посвідчення категорії В;
- досвід водіння від 1 року;
- наявність смартфону.
Менеджер з продажу
Зарплата: від 20 000 до 40 000 гривень
Вимоги:
- пунктуальність;
- порядність;
- вміння працювати в команді;
- виконання плану продажів.
Умови роботи:
- робота в магазині з 10:00 до 17:00 (бути на зв‘язку з 9:00 до 22:00);
- два вихідних на тиждень;
- робота з існуючою базою клієнтів;
- пошук нових клієнтів.
Заступник головного бухгалтера
Зарплата: від 40 000 до 45 000 гривень
Вимоги:
- досвід роботи бухгалтером від 5 років із різними видами оподаткування;
- знання ПКУ та ПсБО;
- знання українського бухгалтерського, податкового законодавства, 1С 8.3, управлінського обліку;
- вміння перемикатися між завданнями;
- якісне та відповідальне ведення бухгалтерського, управлінського обліку;
- знання зовнішньоекономічної діяльності;
- високий рівень відповідальності за свою роботу та рішення;
- чітко та в строк виконувати поставлені завдання;
- відповідально та честно відноситися до роботи.
Обов’язки:
- забезпечення правильного і своєчасного ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог законодавства та внутрішніх норм компанії;
- подання звітності до податкових органів групи компаній (декларації з єдиного податку, декларації ПДВ, Об'єднана звітність, тощо);
- подання звітності до податкових органів ФОП (декларації -2 та 3 групи);
- контроль відображення господарських операцій в 1С бухгалтерами;
- повноцінна робота з декількома клієнтами-банками: платежі, рознесення виписки до 1C УНФ та 1С BAS, виплата заробітної плати;
- формування звітів щодо витрат/доходів, руху грошових коштів;
- допомога бухгалтерам;
- закриття періодів в 1С щомісяця по кожній компанії та контроль ОСВ;
- каса та робота з банками (частково);
- взаємодія з менеджерами та юристом по господарських питаннях;
- щоденна звітність по роботі та робочих проблемах (якщо вони є) головному бухгалтеру.
Пропонують:
- заохочувальну систему оплати праці;
- своєчасну виплату;
- постійну та стабільну роботу;
- класний колектив з однаковими цінностями та цілями.
- сучасний офіс із усіма зручностями (центр міста).
- можливість професійного та кар'єрного зростання;
- роботу в професійній команді;
- графік: з 09:00 до 18:00 години.
Територіальний менеджер
Зарплата: від 40 000 до 50 000 гривень
Пропонують:
- ставку 20 000 + бонусни;
- компенсацію палива, амортизації та витрат на відрядження;
- графік роботи: з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00;
- стабільну та зрозумілу систему нарахування винагороди;
- перспективи фінансового зростання;
- офіційне працевлаштування;
- роботу в форматі Home-office (80% - польова робота, 20% - звітність, робота з дому);
- роботу в міжнародній компанії;
- постійну підтримку колег та керівництва у роботі;
- перспективи зростання до регіонального менеджера.
Вимоги:
- навички проведення ефективних перемовин;
- наявність авто та готовність його використовувати в роботі;
- досвід роботи в каналах: traditional trade/modern trade;
- вміння працювати з запереченнями;
- відповідальність та орієнтованість на результат;
- аналітичне мислення та знання офісних програм;
- наявність розвинених комунікативних та презентаційних навичок.
Обов'язки:
- виконання плану продажів;
- забезпечення виконання стандартів присутності та стандартів розміщення продукції - MML;
- забезпечення збору, аналізу та систематичного оновлення інформації про територію (конкуренти, торгові точки, партнери та інше);
- контроль представленості продукції на території, цінового позиціонування, розміщення фірмового торгового обладнання, активності конкурентів, тощо;
- забезпечення системного розвитку та стабільного приросту у регіоні;
- планування та реалізація ефективних трейд-маркетингових активностей на підставі аналізу первинної інформації (територія, канали продажу, клієнти, команда, продукт);
- забезпечення проміжного та кінцевого контролю проведення активностей, аналіз результатів.