Яку BMW реально купити до 2500 доларів: п'ять варіантів в Одеській області, - ФОТО
Редакція сайту 048.ua продовжує постійну рубрику, в якій ми переглядаємо актуальні оголошення з продажу автомобілів в різних цінових категоріях на просторах інтернет-авторинку RST, після чого обираємо п'ять машин, які потенційно можуть зацікавити наших читачів.
Цього тижня ми вирішили подивитися, яку BMW реально купити від 1800 до 2500 доларів. При цьому ми намагались обрати варіанти, які візуально все ще схожі на автомобілі, за кермо яких не соромно сісти. Авто, кузова яких схожі на іржаві друшляки, а деталі тримаються на клейкій стрічці, ми навмисно ігнорували.
Підкреслимо, що обрані машини знаходяться в межах Одеської області, а добірка не є рекламою чи топом.
Також зазначимо, що ми не рекомендуємо до покупки дані транспортні засоби. Вони доволі старі, не самі практичні, специфічні і вимагатимуть до себе постійної уваги.
Відкриває добірку BMW E30 у кузові седан. З конвеєру авто зійшло у 1986 році. Під капотом дволітровий бензиновий двигун. Встановлене ГБО. Коробка передач механічна.
На фото авто виглядає добре і навіть стильно. Але по кузову є купа дрібних нюансів, зокрема купа «рижиків» і дрібних вм’ятин, особливо на правому передньому крилі. Фото салону усього одне, але на ньому він виглядає охайним.
«На впевненому ходу. Заводська 320. Мотор, павук – живі. Заводський гур і ABS. Дискові гальма в коло. З приємних бонусів: зроблено ходову і стоїть газ. Інше розповім по телефону або при зустрічі. Торг біля капота. На переоформлення», - пише автор оголошення.
Друге у списку авто – п’ятірка BMW E28 того ж таки 1986 року випуску. Під капотом бензиновий дволітровий двигун. КПП – механіка.
По кузову машина має купу дрібних недоліків, але для своїх років виглядає бадьоро. Стан салону важко оцінити. Торпедо виглядає нормально. Оригінальні передні сидіння замінені на ковші.
«На моторі M50B25. Без ваноса. Працює рівно і не димить. Минулої зими проводилось обслуговування гальм. Від штанів зварений новий вихлоп. Встановлені два ковша. Електросклопідйомники. Стакани та ланжерони цілі. VIN-код цілий. Дискові гальма в коло. Їздить кожного дня. Можливе переоформлення», - розповідає автор оголошення.
На черзі ще одна п'ятірка BMW, тільки вже 1989 року випуску. Двигун такий самий - 2.5-літра, але встановлене ГБО. Коробка передач механічна.
Зовні машина досі виглядає нормально, якщо не зважати на купу дрібних нюансів по типу «загубленого» шматка бамперу та кришки люку бензобака. Фото салону одне і типове для власників BMW, судячи з попередніх оголошень. Тому нічого конкретного на ньому не вийшло роздивитися. Салон є, і цей факт вже радує.
В описі під оголошенням автор не був багатослівним.
Четверте авто – ще одна BMW E30 1986 року випуску. Двигун бензиновий на два літра. КПП механічна.
Зовні машина виглядає краще за будь-яке попереднє авто. Салон також дуже охайний, як для такої вікової машини.
«E30 з двигуном M50B20. Ваносний. Спереду замінено все, крім стійок. Також замінили еластичну муфту з підвісним підшипником. Нові гальмівні диски та колодки. Радіатор печі та охолодження замінені на нові. Диски R16 OZ racing. Зимова гума. Бажано замінити кришку люка. Силова частина кузова ціла. Хороший стан, як для Е30. Можливий торг реальному покупцю біля капота. За документами чиста тачка. «Висить» на знайомому, який тимчасово у від'їзді», - написав в описі продавець.
Остання BMW – це також E30, але купе. Рік випуску: 1985. Двигун бензиновий на 1.8 літра. Коробка передач механічна.
Зовні машина виглядає дуже стильно, навіть важко знайти якісь нюанси. А от салон частково зібраний на деталях з інших BMW і не дуже гармонійно вписується в загальний вигляд авто.
В описі автор написав лише, що авто пройшло частковий технічний огляд і вказав, що диски R16.