• Головна
  • Поради для успішного новорічного та різдвяного бізнесу в електронній комерції
Новини компаній
15:00, 20 жовтня 2022 р.

Поради для успішного новорічного та різдвяного бізнесу в електронній комерції

Новини компаній

Новий рік та Різдво наближаються швидше, ніж багато хто думає. В останні два роки, як показує звіт Ebay, протягом усього четвертого кварталу спостерігалися піки покупок у період з 48 до 51 календарні тижні (з кінця листопада до середини грудня).

Восени більшість людей починають замислюватися про можливі новорічні подарунки для сім'ї та друзів. Більш ніж для кожної четвертої людини листопад - найпопулярніший місяць для пошуку новорічних подарунків. Тільки 17% вважають себе покупцями в останню хвилину – вони не почнуть пошук подарунків до середини грудня. Цю групу покупців новорічних подарунків в останню хвилину складають насамперед молоді споживачі віком від 18 до 29 років (37%), з них чоловіки: 23% і жінки 11%.

Сайт порівняння цін Idealo зробив аналогічні висновки. Коротко: роздрібні торговці публікують свої спеціальні пропозиції не лише у Чорну п'ятницю, а й у День холостяків 11 листопада та протягом кількох тижнів до та після цих подій. Компанії перевіряють еластичність цін, хочуть звільнити свої склади та й «новорічно-різдвяний» бізнес починається все раніше і раніше. Зараз це швидше пік у четвертому кварталі, ніж короткочасний спалах у грудні.

Поради для різдвяного бізнесу в електронній комерції

Як для роздрібних офлайн продавців, так і для інтернет-магазинів, має сенс розробити маркетингові та рекламні стратегії на четвертий квартал на ранній стадії. І, якщо у вашому бізнесі ще не використовується програмне забезпечення для обліку продажів, варто звернути увагу на систему Odoo. Що це означає? Є кілька способів розпочати свій передноворічний бізнес раніше.

  • Плануйте кампанії заздалегідь. Особливо якщо ви віддасте рекламу на аутсорсинг до маркетингової агенції. Вам слід встановити цілі та завдання для запланованих заходів та кампаній не пізніше вересня. Ви можете очікувати втричі більшого робочого навантаження з жовтня по грудень.
  • Подумайте про спеціальну сезонну упаковку. Багато виробників пакувальних рішень пропонують картонні коробки та пакувальний матеріал із сезонним дизайном у невеликих кількостях. Таким чином, ви зміцнюєте лояльність клієнтів. Тому що упаковка – це перше враження, яке справляє товар. Не забувайте, що вона має відповідати сутності вашого бренду.
  • Оптимізуйте процеси. Особливо перед Новим роком ви повинні бути впевнені, що все буде доставлено клієнту вчасно. Використовуючи ERP систему Odoo, ви можете бути впевнені, що жодне замовлення не загубиться, всі вони будуть зберігатися централізовано. Для автоматизації процесів, та, щоб розширити функціонал системи, просто додайте потрібні модулі Odoo з маркету додатків Garazd Creation Odoo Apps.
  • Інвестуйте в обслуговування клієнтів. Незалежно від того, чи є у вас підтримка по електронній пошті, гаряча лінія по телефону або чат в Телеграм, Viber, WhatsApp, тепер ваші клієнти хочуть зв'язатися з вами кількома способами. Важливо: незалежно від того, який канал використовується, ви повинні забезпечити швидкість і повноту відповідей. Встановлюйте відповідний модуль Odoo для інтеграції з популярними месенджерами, сервісами розсилки SMS та чатами. Доступність – це нова ціна якості.
  • Оптимізуйте веб-сайт. У кращому випадку ви можете індивідуально переписати деякі особливо важливі продукти або зробити це за допомогою штучного інтелекту. Важливо: чим більше буде контенту, тим більшою мірою це окупиться. Це стосується відео (в тому числі оглядів товару), інфографіки та інших типів контенту, які Ви можете додати на сайт.
  • Переконайтеся, що у вас «достатньо логістики». Цього року всі постачальники послуг з доставки також працюватимуть на межі можливостей – і навіть більше. Це означає, що ви не можете отримати особливі умови. Тому проведіть відповідні перемови з Вашим поточним постачальником послуг з доставки і спробуйте отримати додаткові ресурси від інших логістичних компаній, до яких Ви звернетися у разі потреби.  А розширити можливості вашого бізнесу дозволить інтеграція з сервісами Нова Пошта та Укрпошта за допомогою Odoo модулів.

Автори:

  • Владислава Рикова, керівник маркетингової агенції МАВР;
  • Юрій Разумовський, засновник та керівник компанії Garazd Creation. Член асоціації OCA, учасник спільноти Odoo Україна, офіційний партнер Odoo.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...