• Головна
  • Від серветок до квадрокоптерів: як EVA разом з клієнтами допомагає Україні
Новини компаній
15:00, 4 серпня

Від серветок до квадрокоптерів: як EVA разом з клієнтами допомагає Україні

Новини компаній

Мережа EVA разом з клієнтами продовжує підтримувати Україну та українську армію, реалізуючи довгострокові соціальні проєкти та надаючи допомогу за запитами.

Оперативний штаб, організований у компанії 26 лютого, вже задовольнив 358 запитів на гуманітарну та соціальну допомогу зі 138 міст у всіх областях України. Всього на потреби ТРО, ЗСУ, медичних закладів, шелтерів для переселенців, волонтерських та громадських організацій передано понад 105 тис. одиниць товарів першої необхідності на суму близько 4,5 млн грн.

З кінця лютого компанія також забезпечує комплексними обідами поранених захисників України, що проходять лікування у Дніпропетровській обласній клінічній лікарні ім. Мечникова. Щодня включно з вихідними працівники EVA доставляють близько 120-150 порцій, які готуються на потужностях ресторану для співробітників у центральному офісі. У липні ініціативу EVA підтримала Асоціація Футболу Дніпропетровської області, представники якої надали крупи, макаронні вироби, масло, консерви, печиво та інші продукти для приготування обідів.

Крім того, EVA передала один зі своїх складських конвеєрів благодійному фонду GoodWill (м. Київ). Партнер компанії «Розумна Інтралогістика» безкоштовно допоміг з установкою та налагодженням даного обладнання, завдяки якому працівники фонду зможуть швидше сортувати гуманітарні вантажі та ефективніше надавати допомогу потребуючим.

У липні за запитом підрозділу аеророзвідки однієї з військових частин ЗСУ компанія придбала та передала захисникам України 2 квадрокоптери DJI Mavic 3 вартістю близько 220 тис. грн.

Вагомі результати демонструють також проєкти, до яких EVA долучає клієнтів.

Проєкт «Корзини допомоги» наразі діє в 58 магазинах EVA м. Львова та Львівської області. Він передбачає для клієнтів можливість залишити у спеціальних кошиках гігієнічну продукцію, засоби для прання, паперові вироби тощо для ЗСУ, ТрО і лікарень. За майже 3 місяці роботи в рамках проєкту зібрано близько 150 коробок із допомогою. Першу партію – 83 коробки (понад 2200 одиниць продукції) вже передано партнеру проєкту БФ «КОЛО», який розподілив отримані товари на потреби 2 військових частин, окремого батальйону спеціального призначення, БПСПОП та ДФТГ. Решта допомоги буде передана фонду в рамках другої партії разом з іншими товарами, зібраними завдяки клієнтам. З детальними умовами ініціативи «Корзини допомоги» та звітами можна ознайомитись на сайті EVA.UA.

Проєкт «Підтримай захисників» діє по всій мережі EVA та передбачає можливість перевести на касах магазинів будь-яку добровільну суму від 1 грн на користь фонду «Повернись живим» для допомоги ЗСУ. Наразі до ініціативи долучились понад 450 тис. клієнтів. Станом на 21 липня фонду «Повернись живим» перераховано 4 106 344 грн. Проєкт набуває популярності, про що свідчить

динаміка зборів. За другий місяць клієнти EVA переказали на користь ЗСУ 2 990 128 грн (на 168% більше, ніж у перший місяць – 1 116 216 грн). На зібрані кошти для військових придбані:

  • 45 міношукачів (499 500 грн);
  • 180 саперних комплектів (619 920 грн);
  • 341 балістичний шолом (2 993 298 грн).

Звіт фонду «Повернись живим» про використання коштів розміщено на сторінці проєкту.

«Дитинство без війни» – проєкт, направлений на евакуацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, до Туреччини задля їх безпеки. Наразі в рамках ініціативи евакуйовано близько 2000 дітей та осіб, що їх супроводжують. Загалом вона розрахована на 3000 дітей, а сума необхідних інвестицій складає близько 13 000 000 доларів. Ініціатором, співорганізатором та ключовим спонсором ініціативи є Руслан Шостак – співзасновник лінії магазинів EVA. Супровід проєкту здійснюють також уряди та державні органи України й Туреччини, зокрема Посольство України в Турецькій Республіці в особі посла Василя Боднара і Консульство України в Анталії.

Клієнти мережі, які є користувачами програми лояльності «EVA МОЗАЇКА», можуть переказувати на користь ініціативи свої бонуси. Зробити це можна на сторінці «Благодійність» сайту EVA BLOG, у мобільному додатку EVA та на касах магазинів.

Станом на 25 липня 2022 року до проєкту долучились понад 25 тис. учасників програми лояльності. На підтримку ініціативи зібрано понад 323 тис. грн у вигляді бонусів. Всі зібрані кошти направляються на забезпечення евакуйованих дітей продуктами харчування. Так вже витрачено 238 тис. грн, на які закуплено:

  • 11 134 кг овочів та фруктів;
  • 7 308 л питної води;
  • 526 кг ковбасних виробів.

Решту зібраних коштів буде використано на наступні закупи.

«Кожного разу, підбиваючи проміжні підсумки проєктів, ми все більше захоплюємося активністю та небайдужістю українців. Я маю на увазі волонтерів, які звертаються до нас із запитами на допомогу військовим, переселенцям, медичним закладам. Наших клієнтів, які все активніше долучаються до ініціатив EVA. Наших працівників, без яких просто не існував би жоден проєкт. Ми всі розуміємо важливість того, що робимо, і сподіваємось, що наша спільна мета – перемога – буде досягнута якомога швидше», – прокоментувала виконавча директорка ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Ольга Шевченко.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#EVA
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...