• Головна
  • Спеціальні програми для управління підприємством
Новини компаній
13:58, 9 липня 2022 р.

Спеціальні програми для управління підприємством

Новини компаній

Не дивлячись на те, що сучасні технології все більше впливають на наше життя та бізнес, залишається багато сфер, в яких поки що розібратися можуть виключно люди. Наприклад, щоб наладити зв’язок з партнерами або створити новий, інноваційний продукт потрібно, щоб цим займався кваліфікований спеціаліст, який добре розуміється на своїй справі. 

При цьому дуже важливо, щоб співробітники компанії не витрачали свій час на виконання рутинних справ, які може виконати комп’ютер. Саме в цьому можуть допомогти системи управління підприємством, такі як програма BAS Комплексне управління підприємством або її аналоги. 

Спеціальні програми для управління підприємством , фото-1

Що дозволяє зробити

За її допомогою можна: 

  • Мінімізувати ручну працю. Вести управлінський та бухгалтерський облік стане набагато зручніше, оскільки велику кількість даних не доведеться вводити вручну. Також це дозволить зручно формувати документи по звітності (як для внутрішнього використання, так і для перевірчих органів), а потім відправляти їх куди потрібно, використовуючи для цього електрону форму й електронно-цифровий підпис. 

  • Спеціальні додатки мають вмонтовані механізми, які дозволяють ставити, розподіляти та контролювати, як проходить виконання задач. Також там можна налаштувати нагадування та звести інформацію про заплановані та проведені взаємодії. При цьому все це буде зручно скомпоновано та гарно оформлено. Таким чином можна позитивно вплинути на продуктивність кожного окремо взятого співробітника та відділка в цілому. Причому це буде працювати не тільки для великих компаній, а й для маленьких. Але в такому випадку краще обрати BAS Малий бізнес.

  • За допомогою комп'ютерної системи, яка дозволяє керувати підприємством, можна створити прозору схему зберігання інформації. Це можна реалізувати завдяки тому, що файли документів, які зберігаються у системі, будуть прив’язані до інших об’єктів. Якщо говорити простішими словами, це означає, що якщо вибрати певного контрагента, то можна побачити всі документи, які будуть пов’язані з ним. Такі як специфікації, договори, комерційні пропозиції та ін. Так само буде організована й інша інформація. Завдяки цьому, спеціаліст, який буде користуватися програмою зможе миттєво побачити всю потрібну інформації і йому не потрібно буде запитувати її в інших відділах. 

Як вибрати програму для ведення управлінського обліку 

Не дивлячись на те, що на сьогодні в Україні існує не так багато програм, призначених для ведення управлінського обліку, до питання вибору потрібно поставитися відповідально. Це пов’язано з тим, що різні версії програм мають свої особливості, які можуть бути дуже важливі в певних галузях, та зовсім не потрібними в інших. 

Саме тому, в першу чергу при виборі програми потрібно дивитися на те, які потреби у підприємства і чи є у компанії якісь спеціальні вимоги. Наприклад, така специфічна програма, як BAS Управління автотранспортом буде дуже корисна підприємствам, які мають великий автопарк, хочуть провести автоматизацію диспетчерських перевезень чи реалізувати оперативний облік супутніх робіт. Програма дозволить ефективно управляти автопарком, диспетчеризацією та замовленнями. Також за її допомогою можна проводити облік дорожніх листів, ремонтів, технічних рідин, ДТП і т.д. В програмі є налаштована можливість синхронізації з BAS Бухгалтерія. Але не зважаючи на все це, така програма не буде корисною для компаній, які не мають власний автопарк та не працюють з автомобілями. 

Якщо ви хочете запровадити управлінський облік та не знаєте з чого почати, краще буде проконсультуватися зі спеціалістом. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...