Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Затінок та місця для відпочинку, яких так не вистачало Грецькій площі, відтепер облаштовані. В рамках урбаністичної кампанії “Місто vs. Урбазаври” від бренду glo™, що стартувала у травні цього року, одеського Урбазавра вигнали з насидженого місця. На його місці з’явився трансформований сучасний міський спот для відпочинку та зустрічей — із лавочками, зеленими насадженнями, тканинними навісами та гамаками.
Нагадаємо, урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™ в Одесі, а також Києві та Харкові розпочалася з того, що бренд разом із урбаністами визначив по три проблемні локації — Урбазаврів — у кожному місті. А саме: Площозавра (Грецька площа), Пляжозавра (пляж «Ланжерон») та Руїнозавра (сквер на Польському узвозі) в Одесі. Мостозавра (під Гаванським мостом), Водозавра (Набережна річки Либідь) та Брудозавра (Покинута арка на вул. Рейтарській) у Києві. Парковкозавра (Костюринський провулок), Хащозавра (Зелені сходи на Театральному провулку) та Річкозавра (спуск до р. Лопань у районі Центрального ринку) в Харкові.
Для цього бренд glo™ разом з урбаністами дослідили типові урбаністичні негаразди та поспілкувалися з місцевими експертами. А коли головних Урбазаврів було знайдено, почалося полювання з метою вигнати їх з українських міст!
Кампанію підтримали багато інфлуенсерів на чолі з BIG HERO Лесею Нікітюк. Всі вони, як і бренд glo™, повірили у силу маленьких локальних трансформацій, здатних не лише змінити щось на краще тут і зараз, а й дати поштовх глобальним трансформаціям. До серйозної урбаністичної справи підійшли з фаном і легкістю — і це задало тон усьому, що робилося в рамках кампанії!
Спочатку відбулося голосування за те, який із трьох Урбазаврів назавжди покине місто. Серед інфлуенсерів визначились по три CITY HERO, які очолили локальні команди полювання: в Одесі ними стали Сергій Середа, Андрій Шабанов та Каріна Булавська. З-поміж Площозавра (Грецька площа), Руїнозавра (сквер на Польському узвозі) та Пляжозавра (Ланжерон) одесити обрали для трансформації саме Площозавра. За його вигнання виступав CITY HERO Андрій Шабанов.
Після цього розпочалась трансформація обраної локації. Поки в майстерні виготовляли лавочки, кадки для дерев та інші деталі облаштування міського крутого споту для відпочинку на Грецькій площі, в Instagram-акаунті проєкту відбулося голосування про встановлення на локації ще й гамаків. Лише уявіть, як приємно релаксувати в них в очікуванні на зустріч або просто під час обідньої перерви на свіжому повітрі.
Наразі трансформація Грецької площі завершилася: усі конструкції встановлені на місці, і кожен охочий може оцінити круті зміни, зроблені за допомогою методу тактичного урбанізму.
Завітайте й ви на трансформовану площу та поділіться своїми враженнями у соцмережах, щоб більше одеситів та гостей міста дізнались про трансформовану локацію! А якщо відвідати її найближчим часом не вдасться, то побачити й оцінити зміни можна в Instagram CITY HERO Андрія Шабанова, а також в акаунті самого проєкту “Місто vs. Урбазаври” @urbasaurus.