Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів

Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів, фото-1

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Затінок та місця для відпочинку, яких так не вистачало Грецькій площі, відтепер облаштовані. В рамках урбаністичної кампанії “Місто vs. Урбазаври” від бренду glo™, що стартувала у травні цього року, одеського Урбазавра вигнали з насидженого місця. На його місці з’явився трансформований сучасний міський спот для відпочинку та зустрічей — із лавочками, зеленими насадженнями, тканинними навісами та гамаками.

Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів, фото-2

Нагадаємо, урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаври” за підтримки бренду glo™ в Одесі, а також Києві та Харкові розпочалася з того, що бренд разом із урбаністами визначив по три проблемні локації — Урбазаврів — у кожному місті. А саме: Площозавра (Грецька площа), Пляжозавра (пляж «Ланжерон») та Руїнозавра (сквер на Польському узвозі) в Одесі. Мостозавра (під Гаванським мостом), Водозавра (Набережна річки Либідь) та Брудозавра (Покинута арка на вул. Рейтарській) у Києві. Парковкозавра (Костюринський провулок), Хащозавра (Зелені сходи на Театральному провулку) та Річкозавра (спуск до р. Лопань у районі Центрального ринку) в Харкові.

Для цього бренд glo™ разом з урбаністами дослідили типові урбаністичні негаразди та поспілкувалися з місцевими експертами. А коли головних Урбазаврів було знайдено, почалося полювання з метою вигнати їх з українських міст!

Кампанію підтримали багато інфлуенсерів на чолі з BIG HERO Лесею Нікітюк. Всі вони, як і бренд glo™, повірили у силу маленьких локальних трансформацій, здатних не лише змінити щось на краще тут і зараз, а й дати поштовх глобальним трансформаціям. До серйозної урбаністичної справи підійшли з фаном і легкістю — і це задало тон усьому, що робилося в рамках кампанії! 

Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів, фото-3

Спочатку відбулося голосування за те, який із трьох Урбазаврів назавжди покине місто. Серед інфлуенсерів визначились по три CITY HERO, які очолили локальні команди полювання: в Одесі ними стали Сергій Середа, Андрій Шабанов та Каріна Булавська. З-поміж Площозавра (Грецька площа), Руїнозавра (сквер на Польському узвозі) та Пляжозавра (Ланжерон) одесити обрали для трансформації саме Площозавра. За його вигнання виступав CITY HERO Андрій Шабанов.

Трансформація Грецької площі завершилася: трансформована локація чекає на відвідувачів, фото-4

Після цього розпочалась трансформація обраної локації. Поки в майстерні виготовляли лавочки, кадки для дерев та інші деталі облаштування міського крутого споту для відпочинку на Грецькій площі, в Instagram-акаунті проєкту відбулося голосування про встановлення на локації ще й гамаків. Лише уявіть, як приємно релаксувати в них в очікуванні на зустріч або просто під час обідньої перерви на свіжому повітрі.

Наразі трансформація Грецької площі завершилася: усі конструкції встановлені на місці, і кожен охочий може оцінити круті зміни, зроблені за допомогою методу тактичного урбанізму.

Завітайте й ви на трансформовану площу та поділіться своїми враженнями у соцмережах, щоб більше одеситів та гостей міста дізнались про трансформовану локацію! А якщо відвідати її найближчим часом не вдасться, то побачити й оцінити зміни можна в Instagram CITY HERO Андрія Шабанова, а також в акаунті самого проєкту “Місто vs. Урбазаври” @urbasaurus.

Трансформація Грецької площі Місто vs. Урбазаври бренд glo
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции
12 очень хорошо
(8 оценок)
Высокие оценки пользователей за Полнота информации
2 человека рекомендуют
Авторизируйтесь ,
чтобы оценить и порекомендовать
Комментарии