Американська компанія Cloudflare заявила, що причиною масштабного збою 18 листопада, який вплинув на роботу сайтів по всьому світу, зокрема і в Україні, стала внутрішня помилка, а не кібератака. Проблему спричинила зміна прав доступу в системі баз даних, через яку було згенеровано некоректний конфігураційний файл.
Як повідомляєтьсяна сайті компанії, проблему спричинила внутрішня помилка, а саме зміна прав доступу в одній із систем баз даних, через яку система згенерувала некоректний конфігураційний файл для модуля Bot Management. Розмір файлу збільшився вдвічі, що перевищило встановлені межі, в результаті це призвело до збою в роботі програмного забезпечення, що обробляє трафік низки сервісів Cloudflare.
Спочатку у компанії помилково підозрювали масштабну DDoS-атаку, однак пізніше з'ясувалося, що помилка виникла у внутрішній логіці оновлення конфігурації Bot Management. Після ідентифікації проблеми Cloudflare зупинила поширення некоректного файлу та оновила його до попередньої стабільної версії. Повне відновлення інфраструктури завершилося о 17:06.