Вероника Строева (Veronika Stroeva) — email-маркетолог компанії "Цитрус", працювала у популярному сервісі автоматизації маркетингу eSputnik.com. На рахунку десятки успішних проектів у країнах СНД та США. Запущені тригера на 6 мовах і сотні листів, що продають.
Також в арсеналі побудова ланцюжків з використанням SMS, VIBER і PUSH-повідомлень. Автор численних статей з email-маркетингу.
Про що поговоримо?
Популярність email-маркетингу не падає навіть в еру месенджерів та соціальних мереж. У чому секрет? Вероніка Строєва розвіє всі сумніви, розповість про переваги та розкладе по поличках наступні теми:
Що таке email-маркетинг: очікування / реальність?
Як зібрати базу? Дабл опт-ін або сінгл опт-ін?
Гігієна бази, сегментація та персоналізація?
Як створити розсилку, яка продає?
Автоматизація email-маркетингу та з чого почати? Які бувають тригера?
Email-маркетинг: промо або спам?
Ключові метрики аналітики та за якими показниками потрібно стежити кожен день?
Захід відбудеться 20 березня о 19:00 у ЦеХАБі (м. Одеса, МегаЦитрус на Грецькій площі, 2 поверх).
УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА, необхідна попередня реєстрація: https://goo.gl/1qiYYy
Розкрий весь потенціал email-маркетингу
Івент буде в першу чергу цікавий керівникам і власникам бізнесів, маркетинговим консультантам, директорам з маркетингу та маркетологам, фінансовим директорам і менеджерам.
Новини ЦеХАБ, розклад заходів і не тільки у нашому Telegram. Підписуйся на наш канал: https://t.me/TseHUB
Наші спецпроекти2
Email-маркетинг від А до Я

Рецензія
Фільтри