Вероника Строева (Veronika Stroeva) — email-маркетолог компанії "Цитрус", працювала у популярному сервісі автоматизації маркетингу eSputnik.com. На рахунку десятки успішних проектів у країнах СНД та США. Запущені тригера на 6 мовах і сотні листів, що продають.
Також в арсеналі побудова ланцюжків з використанням SMS, VIBER і PUSH-повідомлень. Автор численних статей з email-маркетингу.

Про що поговоримо?

 Популярність email-маркетингу не падає навіть в еру месенджерів та соціальних мереж. У чому секрет? Вероніка Строєва розвіє всі сумніви, розповість про переваги та розкладе по поличках наступні теми:
 Що таке email-маркетинг: очікування / реальність?
 Як зібрати базу? Дабл опт-ін або сінгл опт-ін?
 Гігієна бази, сегментація та персоналізація?
 Як створити розсилку, яка продає?
 Автоматизація email-маркетингу та з чого почати? Які бувають тригера?
 Email-маркетинг: промо або спам?
 Ключові метрики аналітики та за якими показниками потрібно стежити кожен день?

Захід відбудеться 20 березня о 19:00 у ЦеХАБі (м. Одеса, МегаЦитрус на Грецькій площі, 2 поверх).
 УЧАСТЬ БЕЗКОШТОВНА, необхідна попередня реєстрація: https://goo.gl/1qiYYy
Розкрий весь потенціал email-маркетингу 

Івент буде в першу чергу цікавий керівникам і власникам бізнесів, маркетинговим консультантам, директорам з маркетингу та маркетологам, фінансовим директорам і менеджерам.

Новини ЦеХАБ, розклад заходів і не тільки у нашому Telegram. Підписуйся на наш канал: https://t.me/TseHUB