Художник з одеської стріт-арт команди LBWS_168 звинувачує компанію METRO у використанні котиків-патріотів у своїй рекламі без дозволу авторів.
Про це художник Ігор Матроскін повідомив на своїй сторінці у Facebook.
Сьогодні, 3 вересня, художник з одеської стріт-арт команди LBWS_168 опублікував пост, в якому розповів, як компанія METRO у своїй рекламі використала образ відомих котиків-патріотів не маючи на це дозволу від авторів.
"Десь місяць тому до нас звернулись менеджери цієї компанії з проханням використати нашого кота. Я їм сказав, що авторські права захищені і треба заключати договір. Але METRO Horeca вирішили його просто вкрасти і наліпити на нього свій недолугий логотип", - розповів Ігор Матроскін.